Pocket Scrap - Team Skaraborg

Välkomna till vår blogg för Pocket Scrap - Team Skaraborg!
Eftersom alla inte har Facebook så tyckte vi att vi också skulle ha en blogg för alla er som inte kan se all info där.
Här lägger vi kontinuerligt ut information, bilder, event mm.
Mvh Pocket Scrap - Team Skaraborg

fredag 11 september 2015

Hitta vägen, parkering m.m.

Kopierar här ett gammalt inlägg om vägbeskrivning och parkering sen första gången vi var på park i Hjo.
" Hej!
Vi har fått lite frågor om vägbeskrivning och parkering.
Det finns en parkering bakom park som tar en hel del bilar, jag antar att en hel del av er även åker tillsammans så kolla gärna parkeringen bakom park först så får ni parkering precis intill lokalen.Skulle denna parkering bli full så finns det en gästparkering nere i hamnen som ligger rakt över gatan.Pytteliten bit att gå men ändock några hundra meter att knalla.
Vägbeskrivning, jag lägger in en liten skärmdump här och hoppas ni ser vägen efter denna. Jag har skrivit ut vart Ica och Hotellet ligger och vägen mot Skövde.
Följer men vägen från torget mot hamnen eller kommer från Skövdevägen eller från Karlsborg så kommer man ju till centrum och den vägen som går där går förbi både torg ICA, hotell mm så jag hoppas ni ser park.Park ser ut som på bilden som Anna visat i ett tidigare inlägg och jag hoppas ni förstår vägarna mm genom min lilla skärmdump här.
Gatuadressen är: Bangatan 1, 54433, Hjo "


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar