Pocket Scrap - Team Skaraborg

Välkomna till vår blogg för Pocket Scrap - Team Skaraborg!
Eftersom alla inte har Facebook så tyckte vi att vi också skulle ha en blogg för alla er som inte kan se all info där.
Här lägger vi kontinuerligt ut information, bilder, event mm.
Mvh Pocket Scrap - Team Skaraborg

onsdag 2 juli 2014

Presentationer av oss arrangörer.

Anna Sandén heter jag och är en inbiten scrappande Skövdebo.
För mig är det här inte bara en hobby utan en livsstil. Har alltid älskat att fota och spara på minnen så när jag 2003 fick nys om scrapbooking så var jag fast. Likaså fastnade jag för Project Life under 2012. 
Jag är med i designteamet för Scrapfabriken och även för den skandinaviska bloggen Project Life Norge. Min stil är väldigt blandad och jag gillar att blanda olika plastfickor. Jag har åkt runt på en hel del träffar/maror i landet men kände nu att det vore roligt med en ren mara för just Pocket Scrap och varför inte förlägga den i fina Hjo. Varmt välkomna till vår mara i september

Malin Ellegaard heter jag och kommer ifrån Hjo.
Jag kom i kontakt med scrapbooking för första gången 2007 men började mer på riktigt 2010 och har sedan dess varit fast. Jag är egentligen en kortmakare men kom i kontakt med PL för första gången förra året.Jag älskar denna hobby där man får vara kreativ och samtidigt göra nåt fint av alla de foton man tar nu för tiden.Det blir ju en hel del sedan man fick digitalkameror och telefoner som man numera fotar en hel massa med.
Jag jobbar som DT ( Design Team ) för Kristinas Scrapbooking, Idas Magasin och Pysseldags.
Jag tycker det är superkul att åka på träffar och när vi var flera stycken som börjat med PL så kom tanken upp från Anna att vi skulle själva ordna en PL inriktad scrapträff och här är vi nu!
Varmt välkomna på vår allra första Pocket Scrap mara i Hjo den 13 september!

Fler presentationer av tjejerna kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar