Pocket Scrap - Team Skaraborg

Välkomna till vår blogg för Pocket Scrap - Team Skaraborg!
Eftersom alla inte har Facebook så tyckte vi att vi också skulle ha en blogg för alla er som inte kan se all info där.
Här lägger vi kontinuerligt ut information, bilder, event mm.
Mvh Pocket Scrap - Team Skaraborg

lördag 5 juli 2014

Här kommer de 3 sista presentationerna från oss!

Åsa Sundquist heter jag och kommer från Skövde.
Jag kom i kontakt med scrapbooking år 2009 och började då som kortmakare. 
2011 lärde jag känna Anna och vi har varit runt på en massa olika träffar/maror och vi var i Stockholm på kurs för Donna Downey i Mixed Media hösten 2013. Det var även Anna som introducerade mig för Pocket Scrapbooking och jag började sommaren 2013. Då gjorde jag månadsvis och i år gör jag veckovis. 
Jag tycker att det är jätteroligt, för att man kan blanda in även mixed media och LO:s i albumet. 
Jag har alltid älskat att fotografera och tycker att det är fantastiskt roligt! Nu finns ju minnena bevarade och det är perfekt för mig som är lite glömsk.
Ni är alla Varmt Välkomna till Hjo och våran träff i Pocket Srapbooking nu i september.
Åsa



Jag heter Ida Sjödin är 31år och bor i Hjo sedan 9år tillbaka med sambo och vi har två härliga grabbar Neo snart 4år och Loui 10mån. 
Jag har två underbara hobbyn i mitt liv, Scrapbooking och dans (bugg).
Jag har scrappat i ca 9år och då mest med LO:n o
ch kort. För ca 1år sedan kom jag i kontakt med PL och köpte på mig album, plastfickor, dekorationer mm.... Och i Jan började jag på mitt första PL-album och är helt fast.
Med två små killar är det inte lätt att få tiden att räcka till därför är det underbart att få åka på träffar ibland..
Känns så otroligt kul att få vara med dessa Goa tjejer och anordna en träff i fina Hjo. Hoppas på en härlig dag med massor med inspiration. Hoppas du också vill vara med!!!!
Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar